Barbour Beacon by Tokihito Yoshida



Barbour får till våren in ett antal fantastiska jackor signerade Tokihito Yoshida. Här är har jag samlat ihop alla de sju modellerna från kollektionen och jag måste erkänna att jag blir fasansfullt sugen på flera av dem. Ni kan nog räkna med att få se dessa jackor i olika konstelationer i utstyrslar här på bloggen.

Wax Summer Driving Jacket 649$


Shirt Jacket 549$


Summer Bicycle Jacket 699$

Summer Driving Jacket 649$

Summer Blazer Jacket 599$

Wax Bicycle Jacket 749$

Summer Blouson Jacket 599$


Hugo

Kommentarer
Postat av: milo

Barbour är egentligen lite för preppyt för mig, men the "Summer Driving Jacket" är verkligen skitsnygg!

2009-10-13 @ 11:03:12
URL: http://milostyle.se
Postat av: Hugo

Håller helt med dig, jag känner att jag alltmer glider ifrån allt som länkas till preppy men i och för sig så gillar jag oljerockar väldigt mycket. Summer Driving Jacket är min favorit med även om jag också uppskattar Wax Summer Driving Jacket.



Hugo

2009-10-13 @ 17:08:30
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0