Lite mer om Whyred pop-up Outlet



Jag skrev tidigare idag om Whyreds pop-up Outlet som startade igår, och nu har jag kollat var det ägde rum. Ja, var det ägde rum, närmare bestämt än Stockholm med andra ord. Platsen är nämligen Drottninggatan 98 och jag kan kanske rapportera lite därifrån imorgon erftermiddag. För övrigt så vill jag bara korrigera påståendet från ett tidigare inlägg där jag skrev att "Kommer få svårt att posta några inlägg efter imorgon men jag ska försöka få iväg något var tredje dag cirka så det blir nästan nödvändigt att posta tre stycken inlägg idag." Jag kommer nämligen kunna posta några inlägg även under lördagen och sedan kommer något cirka var tredje dag.

Evenemang: Whyred pop-up outlet
"Great prices on past collections!"

Typ:
Retail

Värd: Whyred

Starttid:
Idag den 15 juli klockan 11:00

Sluttid
: den 31 augusti kl. 18:00

Var
: Stockholm, Drottninggatan 98

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0