Dagens Outfit: Prinsen


Sitter i skrivande stund på ett litet och mycket trångt tåg påväg mot Linköping. Därifrån tar vi X2000 till Stockholm och en kväll i Stockholm väntar på oss när vi anländer. En sommarkväll i Stockholm innebär ett besök på Prinsen, en kaffe i Kungsträdgården och en trevlig promenad genom stan. Kvällen outfit är densamma som gårdagens men med ett par solglasögon istället. Nya chinos och nya skor också för den delen, men det är inga stora variationer. Skjortan från Steven Alan är i alla fall med och jag måste säga att den är något av en favorit för närvarande. Att denna outfit påminner om den som jag postade igår, ursäktar jag med ett inlägg ikväll. Kommer få svårt att posta några inlägg efter imorgon men jag ska försöka få iväg något var tredje dag cirka så det blir nästan nödvändigt att posta tre stycken inlägg idag. För att återgå till Dagens Outfit så kanske ni har tänkt på att kompositonen har varit densamma på de tre senaste Dagens Outfit och jag känner mig faktiskt rätt nöjd med den. Med andra ord lär ni fåvänja er vid denna komposition på plaggen i mina outfits, en tid framöver.

Skjorta: 
Steven Alan Chinos: J.Crew Solglasögon: Persol Skor: Alfred Sargent

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0