Dagens Outfit: Jazzfestivalen


Nej, den här outfitten har inte mycket att göra med jazz. Anledningen till att den heter som den heter är att det är något sådant här jag gick runt i den senaste jazzfestivalen och kan tänka mig att gå runt i även detta år. Så imorgon är det dags för jazzfestivalens tredje dag och SMV ska spela. Även om deras platta Thunder inte höll någon högre kvalitét då den innehöll för mycket ljudeffekter, kan jag tänka mig att de är grymma att se live. Och trots allt så är det Stanley Clark(S), Marcus Miller(M) och Victor Wooten(V) som spelar. Tre av världens bästa basister samlade i ett All-Star band. Somrig outfit avsedd för varmare kvällar på till exempel Runmarö Krog. Som ni ser så påminner den mycket om Dagens Outfit: En dag på Sandhamn vilket jag antar att jag får beklaga. Likaså beklagar jag att det postas hysteriska mängder Dagens Outfit just nu.


Skjorta:
Thom Browne Chinos: Our Legacy Skor: Alfred Sergant Hatt: Borsalino Solglasögon: Persol


Hugo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0