Dagens Outfit: Grillkväll


Just nu är vi i Högsby i Småland, detta innebär att jag kommer ur radioskuggan och kan posta ett inlägg som ni också kan se. Imorgon åker jag tillfälligt tillbaka till Stockholm för att gå på Jazzfestivalen, och nästa inlägg publiceras då. Som ni säkert har uppmärksammat så har jag använt mig av dessa chinos i ett antal Dagens Outfit på sistone. Detta vill jag ursökta men samtidigt förklara. För det första så är det oerhört snyggt och enkelt med ett par ljusare och mindre dressade chinos, för det andra är det en bild som är lätt att fixa med i Photoshop och för det tredje så kommer jag som sagt inte ut på nätet, vilket resulterar i att jag endast kan klippa ock klistra med de bilder som redan finns i mitt bildarkiv. Ikväll är jag grillmästare och något sådant här vore trevligt att stå ute i trädgården och grilla i.

Skjorta:
Steven Alan Chinos: Our Legacy Skor: Hope Glasögon: La Eyeworks, False Pie

Hugo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0