Dagens Outfit: Steven Alan´s lodismode



Imorgon är det nyårsafton. Då ska jag nog inviga jeansskjortan jag köpte igår, det är ändå inget finare jag ska på. Jag trivs inte med att gå runt i hatt även om jag gjorde det när jag var yngre. Den här hatten gillar jag dock. Den påminner lite om den som Brad Pitt bär i Snatch. Jeansen är inte så speciella eller ens särskilt snygga, men de är inte från A.P.C. vilket åtminstone är bra. Att jeansen för en gångs skull inte kommer från A.P.C. kompenseras i och för sig med att skorna är det.

Rock:
Aquascutum Kavaj: Fifth Avenue Shoe Repair Jeans: Polo Ralph Lauren Vintage Skor: A.P.C. Hatt: Steven Alan Halsduk: Steven Alan

Hugo

Kommentarer
Postat av: HugoP

javisst blir man lätt kär i APC! En livslång förälskelse...

Men hey, du som är lite prepp; en jeanssjkorta? Det är ju ändå nyårsafton! Sätt på en fluga iaf;)

Byebye

2009-12-30 @ 22:36:33
Postat av: Hugo

Vad gäller A.P.C., sannerligen. Jag känner mig inte så prepp längre och stället jag ska till är inte tillräckligt glamouröst för fluga. Byebye?



Hugo

2009-12-30 @ 23:53:10
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: HugoP

Ok, jag fattar. Jag ville ju bara skoja lite. ha ha.



"byebye" menar jag som "hej så länge", inget farväl på nåt sätt:)

Keep up(kanske är bättre ordval)

2009-12-31 @ 11:31:35
Postat av: Hugo

Haha, jag blev orolig för ett tag.



Hugo

2009-12-31 @ 12:25:41
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: T

Skulle faktiskt vara lite roligt med några av dina egna outfits också.

2010-01-01 @ 02:43:54
Postat av: Hugo

T: Ja, jag får försöka börja med det.



Hugo

2010-01-01 @ 15:17:01
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0