Dagens Outfit: "Fotbollsjournalist" enligt Samuel



För en längre tid sedan postade Samuel Garlöv på Industribolaget ett inlägg i kategorin Utstyrsel, som han valde att döpa till Utstyrsel: Fotbollsjournalist. Jag har valt att göra en egen tolkning av hans utstyrsel med samtliga kläder -förutom glasögonen- från Inventory Stockroom. Tycker helt ärligt inte att kavajen är snygg men den ser fantastiskt bra ut tillsammans med de övriga plaggen. Vet inte hur det är med skjortan, om den funnits på Inventory Stockroom eller om jag bara får för mig det. När jag kollade igenom vad som finns på denna online-shop insåg jag att det inte finns ett plagg i butiken som Samuel inte använt i någon outfit. Det skulle vara seglartröjorna från S.N.S Herning i sådana fall.

Kavaj:
Nom de Guerre Skjorta: Gitman Bros Jeans: A.P.C. Skor: Opening Ceremony Glasögon: Ray-Ban

Hugo

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fin Outfit! Glasögonen understryker på något sätt hela journalistkåren.

2009-12-17 @ 23:16:45
Postat av: Anonym

Det var snygg outfit. Men jag skulle vilja se något annat par jeans än A.P.C!

2009-12-18 @ 01:01:34
Postat av: Hugo

Fredrik: Ja, jag håller med. Clubmasters är helt klart bättre för en journalist än de brillor som Samuel valt.



(namnlös): Jo, jag förstår det, ska försöka få in lite annat ett tag nu.



Hugo

2009-12-18 @ 17:17:03
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: carre

hej huuuugo! du har så fin smak, jag önskar nästan jag vore kille. vore kul att veta vad du tycker är snyggt på tjejer!



/caroline

2009-12-21 @ 00:58:28
Postat av: Hugo

carre: Hej du uppenbarligen smått hysteriska tjej. På tjejer föredrar jag gråskala, cardigans och korta kjolar:P Vad gäller hår så är lugg det sexigaste som finns.



Hugo

2009-12-22 @ 22:05:21
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0